Kipling PR event

Type

Product lancering

Klant

Kilping

Locatie

Antwerpen

Een veelbetekenend persevent van Kipling in samenwerking met Route2school en SupaStar. Ze sloegen de handen in elkaar en bezorgden de kids van enkele influencers en BV’s een onvergetelijke middag.

De nieuwe Kipling collectie “Back To School 2019” richt zich op de veiligheid van schoolgaande kinderen en werd ontwikkeld met heel wat reflecterende elementen. Tijdens het event werd de collectie voorgesteld door middel van enkele leuke workshops. Zo creëerde Tatyana Beloy met haar SupaStar een speciaal “Back To School”-lied en -dans dat ze de aanwezige kids aanleerden. Nadien showden de kids op het podium hun nieuwe Kipling-tas samen met hun geweldige dansmoves.

Ook Virginie Claes, ambassadrice van Route2school, kon uiteraard niet ontbreken. Via een interactief en educatief spel leerde zij de kids de knepen van verkeersveiligheid. Als kers op de taart kregen onze kleine gasten een leuke tas mee naar huis.

Ja Da wordt graag gezien!